Posiadanie własnej strony na Facebooku stało się istotnym elementem strategii marketingowej wielu firm. Aby jednak fanpage na Facebooku przyniósł zyski, należy wykazać się dyscypliną oraz cierpliwością. Po utworzeniu własnego konta firmowego warto przebadać swoją grupę docelową i zorientować się, w jakich porach dnia przeważnie korzysta ona z portalu.
Następnie dobrze jest zastanowić się, z jaką częstotliwością najlepiej publikować posty. Należy przy tym mieć na uwadze charakter swojej branży, a także oczekiwania i potrzeby odbiorców. Posty powinny być starannie przemyślane, niezbyt długie i poprawne pod względem stylistycznym, ortograficznym oraz interpunkcyjnym.
Istotnym aspektem prowadzenia fanpage'a jest również komunikacja z innymi użytkownikami. Pozwala ona zacieśniać więzi ze stałymi oraz potencjalnymi klientami.
Pod linkiem e-kjstudio.pl znajduje się więcej informacji na temat kreatywnego i nowatorskiego prowadzenia strony firmy na Facebooku.
Firmy według kategorii
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Hodowla i rolnictwo
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług